10 Eylül 2010 Cuma

Gelseydin…

Gelseydin…



Belki gökyüzünde güzel bir şölen hazırlayamazdım sana


Yıldızlardan bir yol seremezdim ayaklarına


Ama hiç bırakmamasına sarılırdım sımsıkı boynuna...






Gelseydin…


Eller hayran hayran bakardı sevdamıza


İmrenirdi herkes el çırpardı kavuşmamıza


Sözler dolaşırdı kulaktan kulağa...






Gelseydin…


Her gün yaş dökmezdi gözlerim canım yanmazdı sensizliğin ortasında


Acımasız gelmezdi zaman sarılmazdım sen yerine yalnızlığın boynuna


Tek başıma tutunamadım ki hayata...






Gelseydin…


Senden başka hiçbir şeyi görmezdi gözlerim


Ve kimseyi yaralamazdı sözlerim


Ağır konuşmazdım, kimseleri kırmazdım...






Gelseydin…


Masum bir kız olurdum, şımarmazdım, uslanırdım


Yalnızca senin için şiirler yazardım


Hayatımı güzelleştirdiğin için her anı seninle paylaşırdım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder