8 Eylül 2010 Çarşamba

Hayatı seviyorum..



Sabahları uyandığımda güneşi görmeyi, hava bulutlu olsa da yağmuru getirir belki diye olumsuz düşünmemeyi,


Canımın sıkıntısının en had noktaya ulaştığında kendimi sahile vurup denizi seyretmeyi,


Keyifsiz olduğumda mizah dergisi okuyup gülmeyi,


Aşkı, acıyı, sevinci derinden hissetmeyi ve yaşamaktan korkmamayı,


Sevmediğim işimde bile bi gün istediğim yerde olacağım umuduyla çalışmayı,


Hayat bu kez yıldırıcam seni dediğinde ona kahkahalar atmayı


Umudumu kaybetmemeyi seviyorum.


Ailemi, eve geldiğimde annemin kapıyı açışını, babamın tatlı takılışlarını..


Dostlarımı, onlarla sohbetleri, gezmeleri, mangal partilerini..


En önemlisi seni,




Bana kazandırdıklarını, öğrettiklerini, eklediklerini, azalttıklarını, sarılışlarını, kavgalarımızı, gönlümü almalarını, sıkıntılarımı paylaşmanı, gözlerine bakıp kalmayı..




Seni seviyorum,


Hayatı, seni bana kazandırdığı içinse ayrıca seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder