10 Eylül 2010 Cuma

Ölüm..

Üşüdüm önce soğudu her yer,



Yaşadıklarım geçti gözümün önünden birer birer


Hani derler ya film şeridi gibi


İnanmazdım, doğruymuş söyledikleri…


Düşüncelerden uzaklaştım


Rahatladım…


Artık yalnızca sen vardın, aşkın, yaşattıkların…


Sesler uzaklaştı…


Adımlar sessizleşti…


Hayat basitleşti…






Gözlerimi kapatmaya bir saniye kala


Gülümseyen yüzün vardı karşımda


Sonrası karanlık, karmakarışık…


Uzun ama hep senli rüyalar gördüm sonrasında…


Sesini duydum, gözyaşlarını hissettim yüzümde, Sıcacık…


Ağlama diyemedim…


Yüreğim buruk…


Düşüncelerim donuk…


Hayat sonsuzluk…






Bomboş bir yerdeydim artık,


Sende yoksun ve karanlık…


Kayboldum boşlukta…


Ölüm soğuk…


Ölüm sessiz…


Ölüm yalnız…


Tut sıkıca ellerimi, bırakma…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder